wybierz język:
pl en de ru gr sk nl fr uk hu hr es ua it ro zh ar bg da cs lv ja
 
 
 Strona główna   Obiekty   Opinie   Przewodniki   Foto galerie   Kalendarz   Dyskusje   Wiadomości   
                 
Opinie
Opinia nt. piekarnia JAKUBIEC
plAndrzej Gorol, dnia 2019-03-27 21:18:47, napisał(a) :

Lubię chleb Rodzinny, lecz ostatnio jego jakość poważnie się pogorszyła. Konkretnie nie można go normalnie pokroić, jest tak niezwięzły, że podczas krojenia środek po prostu się rozsypuje. Jeżeli jego jakość się nie poprawi będę zmuszony zrezygnować z jego zakupu. Dodam, że moją opinię o tym chlebie potwierdziło też kilku kupujących.
Ogólnie: 3 Usługi: 5 Okolica: 4

Opinia nt. BETA Biuro Podróży Beata Bulkowska-Gottschling
plPawela Marek, dnia 2019-03-22 13:41:26, napisał(a) :

Uwaga!!! To "biuro" nie płaci za usługi kontrahentom. Ta kobieta ma pozakładane sprawy w prokuraturach o wyłudzenia.
Ogólnie: 1 Usługi: 1 Okolica: 1

Opinia nt. Biuro Turystyczne MISTRAL Daniel Wojnicki spółka jawna
plMarek R., dnia 2019-03-16 21:37:11, napisał(a) :

Pisze również w imieniu moich krewnych z USA, którzy dołączyli do grupy bezpośrednio w Meksyku. 1. po przyjeździe do Mexico City w hotelu Ibis czekała na nich niemiła niespodzianka: ich pobyt nie został opłacony (podobnie jak i nasze noclegi, jak sie pozniej okazalo) dlatego musieli zapłacić dodatkowo za dwie noce. Pozniej okazalo sie, że było to wynikiem bałaganu w płatnościach i pieniądze zostały im zwrócone. 2. p. Ania zgłaszała od samego początku , że jest osoba niepełnosprawna na wózku inwalidzkim, ale biuro gwarantowało dostosowanie programu i logistyki do jej uczestnictwa w wyprawie. Rzeczywiscie autobus był dostosowany, a wspaniały kierowca Raul, bardzo życzliwy dla wszystkich, jak rowniez p. Aldona, pilotka, czynili wszystko, aby ułatwić zwiedzanie. Jednak zamówione przez Biuro hotele NIE SPEŁNIAŁY PODSTAWOWYCH WYMOGÓW! Hotele w Palenque, San Cristobal i w Ouaxaca były pozbawione windy, z łazienkami niedostępnymi dla osoby niepełnosprawnej. W Palenque, (nowa struktura, ale bez windy), zmusiła wchodzenie pieszo na 1 piętro trzykrotnie, a potem na Mszę św. na trzecie piętro! W San Cristobal zafundowało nam hotel w centrum miasta, do którego musieliśmy dojść pieszo prawie kilometr po krzywym bruku, z walizkami w ręku z autokaru, ktory nie mogl wjechac do centrum. Osoba niepełnosprawna na wózku popychanym przez męża, a walizki pomogli zebrać inni towarzysze podróży. SKANDAL okazał się tym większy, ze w hotelu, całkowicie niedostosowanym dla niepełnosprawnych, pełnym barier architektonicznych, za każdym razem na posiłek musiała pokonywać liczne stopnie. Oprócz tego łazienka okazała się niedostępna dla niej, gdyż nie można było wjechać wózkiem, a prysznic był mikroskopijny. W Ouaxaca hotel bez windy zmuszal do wchodzenia z bagażami na 2-3 piętro. I podobnie łazienka niedostosowana dla osoby niepełnosprawnej. 3. Teraz moje uwagi. Biuro Mistral cieszyło się zawsze dobra opinia i to wplynelo na moja decyzje, aby dołączyć się do tej wyprawy. Jednak tym razem okazala sie ona duzym rozczarowaniem poniewaz: - program został opracowany kompletnie bez uwzględnienia realiów miejscowych. Nie trzeba być wielokrotnie w Meksyku, aby przez internet móc sprawdzić pewne informacje bardzo ważne dla dobrego przebiegu wyprawy. Pilotka czyniła chwilami wysiłki nadludzkie, ale nie mogła opanować fali niezadowolenia wśród uczestników, kiedy okazuje się, ze zaplanowano na poniedziałek zwiedzanie Muzeum Antropologii, choc na całym świecie w poniedziałki muzea są nieczynne!!! Kalkulacja przejazdów i odległości była całkowicie nierealna, aby zrealizować cały program, obiecany przez organizatora. Przejazdy po 400 km górskimi drogami, ktore zajmowaly 10 godzin czy przejazd prawie 600 km w jeden dzień z pełnym programem zwiedzania tracily absurdem i brakiem profesjonalizmu. Musieliśmy wybierać z programu pewne elementy, które opuszczaliśmy, aby dojechać na nocleg i kolację na godz. 21,00-22,00. Juz poruszanie w samym mieście Meksyk wymagało wstawania o 5,30 rano aby uniknac korkow, bo hotel był 20 km od miejsca zwiedzania! - wyjazd miał charakter pielgrzymki i każdego dnia miała być uwzględniona w programie Msza św. Okazalo sie, że musieliśmy improwizować i celebrować Eucharystię na korytarzu hotelu. - rozumiem problemy finansowe Biura w ostatnim czasie, ale trudno jest mi zgodzić się, aby kosztem klientow, a zwłaszcza obniżeniem poziomu usługi, starać się podreperować budżet. Nie trzeba być ekspertem od krajów latynoamerykańskich, aby na Booking.com poczytac przez chwile opinie o danym hotelu i wybrać lepszy, nie zawsze droższy. I tak np. w San Cristobal wiele osób z grupy zglaszalo pogryzienie przez pluskwy. W Ouaxaca podano nam na kolacje nieświeże mięso, a w Mexico City, w hotelu Ibis śniadanie pozostawiało wiele do życzenia. W Veracruz standardowe śniadanie było poniżej standardu śniadania w podrzędnym hostelu, a za więcej trzeba bylo zaplacic z wlasnej kieszeni 120 pesos. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowany poziomem przygotowania, a raczej jego brakiem. Pomijam problemy z komunikacja z biurem od samego początku projektu wyprawy. Ewidentne braki w koordynacji usługi spowodowały, że każdy z uczestników poniósł dodatkowe koszty, placac np. za wniesienie na trzecie piętro walizek, bo winda nie istniała w tym hotelu. Transport z hotelu do autokaru na parkingu w San Cristobal został zorganizowany spontanicznie w niedzielny poranek wynajęciem samochodu, który podwiozl czesc bagazy za dodatkowa oplata. Ciagly stress, jaki towarzyszył przyjazdowi na nocleg, odbieral przyjemność wycieczki. Tak naprawde to wpadaliśmy do hotelu późnym wieczorem na spóźniona kolacje i wczesnym rankiem opuszczaliśmy pokoje. Zabrakło czasu, aby posmakować uroki tego kraju, choćby wychodząc wieczorem na lody czy lampkę tequili. Program, który przewidywał tak długie przejazdy, świadczy o braku profesjonalizmu. Dwa dni praktycznie spędziliśmy w autobusie pokonując połacie Meksyku. Rozumiem, ze organizator (= parafia) chciala, aby zobaczyć jak najwięcej, ale obowiązkiem Biura jest takie przygotowanie trasy, aby byla ona realistyczna i wykonalna.
Ogólnie: -- Usługi: -- Okolica: --

Opinia nt. Ocean Club
plMichał Kowalski, dnia 2019-02-24 22:35:58, napisał(a) :

Świetny klub, na samym początku przyjmuję nas starsza Pani bez której chyba ten klub by przestał działać. Pani szatniarka 10 na 10 ! od zawsze tam była i jest extra!! :) OGROMNY MINUS TO ochrona nie robi nic na wejsciu to samo w klubie, strasza Pani musi sama sobie radzic z wszystkim. Szefowie nie wiem za co im płacą. !!!!!!!! Muzyka i jedzenie okej, wyglad sredni mało nowoczesnie ale klimat i muzyka OKI ! Polecam !!!!
Ogólnie: 4 Usługi: 5 Okolica: 4

Opinia nt. Biuro Turystyczne MISTRAL Daniel Wojnicki spółka jawna
plTomek, dnia 2019-02-24 09:13:15, napisał(a) :

Pielgrzymka 9-20 luty z Katowic doszła do skutku. Organizacja pozostawia wiele do życzenia. Wszystko dopinane na miejscu na ostatni guzik. Pani przewodnik z łapanki, ciągle chora.
Ogólnie: -- Usługi: -- Okolica: --

Opinia nt. Bigos śląski
deachim, dnia 2019-02-05 21:02:19, napisał(a) :

bigos od slonskej kucharki wyglonndol inaczej.ze olivam i ze sliwkam,to musi smakowac jak beim Italener.Jakjo Bigos snum to jest bes oliven bes sliwek i bes kielbasy alle 3-schy.rodzaje mjensm.Achim ze Schlesien.
Ogólnie: -- Usługi: -- Okolica: --

Opinia nt. Pod Prosiakiem
plMariola, dnia 2019-02-03 18:48:21, napisał(a) :

Zaprosiłam rodzinę do lokalu na golonko tak reklamowanego przez p.Magdę Gessler zamówiliśmy golonko za "jedyne 42 zł;W ŻYCIU NIE JADŁAM gorszej golonki, jakby to powiedziała Pani Magda golonka była z knura tak twarda i nie smaczna prawie całe zostały nie zjedzone.Oczywiście zwróciliśmy Pani kelnerce uwagę że tego nie dało się jeść to powiedziała że kucharz tak zrobił i koniec.Odradzam wszystkim to miejsce bo na samej opinii p.Gessler bez dobrego gotowania niestety nie da się smacznie zjeść .
Ogólnie: 1 Usługi: 1 Okolica: 1

Opinia nt. Leśna Ostoja
plAntek Stolarz, dnia 2019-01-22 13:03:45, napisał(a) :

Byłem w "leśnej" kilka razy i zawsze wychodziłem zadowolony, głównie smakowały mi potrawy mięsne. Lokal sam w sobie schludny i zadbany
Ogólnie: 5 Usługi: 5 Okolica: 4

Opinia nt. Franciszek Pieczka
plMarek Pawlak, dnia 2019-01-19 00:28:40, napisał(a) :

Kochany Panie Franciszku, z Okazji Rocznicy Urodzin Skladamy Panu Zyczenia Wielkiego Zdrowia, Usmiechu i niech Pan zostanie soba...Jest Pan Cudownym Czlowiekiem i Aktorem. Calujemy, Marek z Rodzina.
Ogólnie: -- Usługi: -- Okolica: --

Opinia nt. Biuro Turystyczne MISTRAL Daniel Wojnicki spółka jawna
plmarek, dnia 2019-01-18 00:16:21, napisał(a) :

Jak zakończyła się ta sprawa? Czy biuro zwróciło pieniądze? Z tego co mi wiadomo kolejna grupa ma w lutym jechać do Meksyku.
Ogólnie: -- Usługi: -- Okolica: --

  Najlepiej oceniane :
INTERLines POLAND 5.0
Janusz Gajos 5.0
Cimarron 5.0
Kardamon 5.0
Willa Sukces,Domki do wynajęcia 5.0
Biuro Podróży PL TRAVEL 5.0
villa habana 5.0
Angloville - Angielska Wioska 5.0
TRAVELGROUP sp. z o.o. 5.0
Leśna Ostoja 5.0

Aktualnie serwis posiada 12641 zarejestrowanych obiektów, z czego 2189 posiada uzupełniony opis.
24trips.com Ltd. United Kingdom, 5 London Road, London SW17 9JR, Registred no.: 07670843
Biuro w Polsce: +48 33 813-90-00, +48 509 878 000
www.24trips.com e-mail: poland@24trips.com