wybierz język:
pl en de ru gr sk nl fr uk hu hr es ua it ro zh ar bg da cs lv ja
 
 
 Strona główna   Obiekty   Opinie   Przewodniki   Foto galerie   Kalendarz   Dyskusje   Wiadomości   
                 
Logowanie:  
Login:
Hasło:
przypomnij hasło
Przypomnij hasło:  
Login:
Email:
Na adres email podany przy rejestracji zostanie wysłany email z nowym (losowo wygenerowanym) hasłem, które będziesz mógł/mogła zmienić po zalogowaniu do systemu.
Szukaj:  
Dowiedz się więcej :
 Szukaj
 
Dla obiektów :  
Zaprezentuj swój obiekt w serwisie :
 Dodaj obiekt
 Kontakt

Pomoc :  
Potrzebujesz pomocy, nie rozumiesz czegoś ? Sprawdź.
 Regulamin
 Dodaj obiekt

Wiadomości

Bezpieczne Ferie 2019
Zintegrowany System Kwalifikacji
Konferencja w Świdnicy
Wydarzenia w Śląskiej Izbie Turystyki
Zabytkowe centrum Chorzowa zdewastowane

Więcej wiadomości >>

Kalendarz

Więcej wydarzeń >>

Biuro Turystyczne MISTRAL Daniel Wojnicki spółka jawna - biuro podróży


Opinie na temat obiektu "Biuro Turystyczne MISTRAL Daniel Wojnicki spółka jawna"
Marek R., dnia 2019-03-16 21:37:11, Napisał (a) :
Pisze również w imieniu moich krewnych z USA, którzy dołączyli do grupy bezpośrednio w Meksyku. 1. po przyjeździe do Mexico City w hotelu Ibis czekała na nich niemiła niespodzianka: ich pobyt nie został opłacony (podobnie jak i nasze noclegi, jak sie pozniej okazalo) dlatego musieli zapłacić dodatkowo za dwie noce. Pozniej okazalo sie, że było to wynikiem bałaganu w płatnościach i pieniądze zostały im zwrócone. 2. p. Ania zgłaszała od samego początku , że jest osoba niepełnosprawna na wózku inwalidzkim, ale biuro gwarantowało dostosowanie programu i logistyki do jej uczestnictwa w wyprawie. Rzeczywiscie autobus był dostosowany, a wspaniały kierowca Raul, bardzo życzliwy dla wszystkich, jak rowniez p. Aldona, pilotka, czynili wszystko, aby ułatwić zwiedzanie. Jednak zamówione przez Biuro hotele NIE SPEŁNIAŁY PODSTAWOWYCH WYMOGÓW! Hotele w Palenque, San Cristobal i w Ouaxaca były pozbawione windy, z łazienkami niedostępnymi dla osoby niepełnosprawnej. W Palenque, (nowa struktura, ale bez windy), zmusiła wchodzenie pieszo na 1 piętro trzykrotnie, a potem na Mszę św. na trzecie piętro! W San Cristobal zafundowało nam hotel w centrum miasta, do którego musieliśmy dojść pieszo prawie kilometr po krzywym bruku, z walizkami w ręku z autokaru, ktory nie mogl wjechac do centrum. Osoba niepełnosprawna na wózku popychanym przez męża, a walizki pomogli zebrać inni towarzysze podróży. SKANDAL okazał się tym większy, ze w hotelu, całkowicie niedostosowanym dla niepełnosprawnych, pełnym barier architektonicznych, za każdym razem na posiłek musiała pokonywać liczne stopnie. Oprócz tego łazienka okazała się niedostępna dla niej, gdyż nie można było wjechać wózkiem, a prysznic był mikroskopijny. W Ouaxaca hotel bez windy zmuszal do wchodzenia z bagażami na 2-3 piętro. I podobnie łazienka niedostosowana dla osoby niepełnosprawnej. 3. Teraz moje uwagi. Biuro Mistral cieszyło się zawsze dobra opinia i to wplynelo na moja decyzje, aby dołączyć się do tej wyprawy. Jednak tym razem okazala sie ona duzym rozczarowaniem poniewaz: - program został opracowany kompletnie bez uwzględnienia realiów miejscowych. Nie trzeba być wielokrotnie w Meksyku, aby przez internet móc sprawdzić pewne informacje bardzo ważne dla dobrego przebiegu wyprawy. Pilotka czyniła chwilami wysiłki nadludzkie, ale nie mogła opanować fali niezadowolenia wśród uczestników, kiedy okazuje się, ze zaplanowano na poniedziałek zwiedzanie Muzeum Antropologii, choc na całym świecie w poniedziałki muzea są nieczynne!!! Kalkulacja przejazdów i odległości była całkowicie nierealna, aby zrealizować cały program, obiecany przez organizatora. Przejazdy po 400 km górskimi drogami, ktore zajmowaly 10 godzin czy przejazd prawie 600 km w jeden dzień z pełnym programem zwiedzania tracily absurdem i brakiem profesjonalizmu. Musieliśmy wybierać z programu pewne elementy, które opuszczaliśmy, aby dojechać na nocleg i kolację na godz. 21,00-22,00. Juz poruszanie w samym mieście Meksyk wymagało wstawania o 5,30 rano aby uniknac korkow, bo hotel był 20 km od miejsca zwiedzania! - wyjazd miał charakter pielgrzymki i każdego dnia miała być uwzględniona w programie Msza św. Okazalo sie, że musieliśmy improwizować i celebrować Eucharystię na korytarzu hotelu. - rozumiem problemy finansowe Biura w ostatnim czasie, ale trudno jest mi zgodzić się, aby kosztem klientow, a zwłaszcza obniżeniem poziomu usługi, starać się podreperować budżet. Nie trzeba być ekspertem od krajów latynoamerykańskich, aby na Booking.com poczytac przez chwile opinie o danym hotelu i wybrać lepszy, nie zawsze droższy. I tak np. w San Cristobal wiele osób z grupy zglaszalo pogryzienie przez pluskwy. W Ouaxaca podano nam na kolacje nieświeże mięso, a w Mexico City, w hotelu Ibis śniadanie pozostawiało wiele do życzenia. W Veracruz standardowe śniadanie było poniżej standardu śniadania w podrzędnym hostelu, a za więcej trzeba bylo zaplacic z wlasnej kieszeni 120 pesos. Nie ukrywam, że jestem bardzo rozczarowany poziomem przygotowania, a raczej jego brakiem. Pomijam problemy z komunikacja z biurem od samego początku projektu wyprawy. Ewidentne braki w koordynacji usługi spowodowały, że każdy z uczestników poniósł dodatkowe koszty, placac np. za wniesienie na trzecie piętro walizek, bo winda nie istniała w tym hotelu. Transport z hotelu do autokaru na parkingu w San Cristobal został zorganizowany spontanicznie w niedzielny poranek wynajęciem samochodu, który podwiozl czesc bagazy za dodatkowa oplata. Ciagly stress, jaki towarzyszył przyjazdowi na nocleg, odbieral przyjemność wycieczki. Tak naprawde to wpadaliśmy do hotelu późnym wieczorem na spóźniona kolacje i wczesnym rankiem opuszczaliśmy pokoje. Zabrakło czasu, aby posmakować uroki tego kraju, choćby wychodząc wieczorem na lody czy lampkę tequili. Program, który przewidywał tak długie przejazdy, świadczy o braku profesjonalizmu. Dwa dni praktycznie spędziliśmy w autobusie pokonując połacie Meksyku. Rozumiem, ze organizator (= parafia) chciala, aby zobaczyć jak najwięcej, ale obowiązkiem Biura jest takie przygotowanie trasy, aby byla ona realistyczna i wykonalna.
Ogólnie: -- świadczenia: -- Okolica: --
 
Tomek, dnia 2019-02-24 09:13:15, Napisał (a) :
Pielgrzymka 9-20 luty z Katowic doszła do skutku. Organizacja pozostawia wiele do życzenia. Wszystko dopinane na miejscu na ostatni guzik. Pani przewodnik z łapanki, ciągle chora.
Ogólnie: -- świadczenia: -- Okolica: --
 
marek, dnia 2019-01-18 00:16:21, Napisał (a) :
Jak zakończyła się ta sprawa? Czy biuro zwróciło pieniądze? Z tego co mi wiadomo kolejna grupa ma w lutym jechać do Meksyku.
Ogólnie: -- świadczenia: -- Okolica: --
 
Robert Jasak, dnia 2018-12-29 18:40:58, Napisał (a) :
Buro Turystyczne Mistral Z Katowic Daniela Wojnickiego oszkalo pielgrzymów odwołując wycieczkę do Mexycu 29.11-15.12.2018 do tej pory nie oddziałow pieniędzy. Wsród pielgrzymów były osoby które zbierały na te pielgrzymkę pieniądze latami.dzis mamy 29.12.2018 i żadnej odpowiedzi.
Ogólnie: -- świadczenia: -- Okolica: --
 
Pielgrzym, dnia 2018-11-29 17:35:56, Napisał (a) :
wczoraj biuro odwolalo 2 tyg pielgrzymkę do Mexyku na 10 godzin przed wyjazdem.nie odbiera telefonów żeby wyjaśnić spraww Zobaczymy co dalej czy to nie oszustwo.wszystko sie mogło zdarzyć tylko trzeba wyjaśnić co sie stało kiedy zwrot pieniędzy itp
Ogólnie: -- świadczenia: -- Okolica: --
 

Dodaj swoją opinię
Nazwisko i imię lub nazwa:
Email:
Tytuł komentarza:
Treść:
Ocena ogólna:
Ocena usług:
Ocena okolicy:
Kod wizualny :

Aktualnie serwis posiada 12641 zarejestrowanych obiektów, z czego 2189 posiada uzupełniony opis.
24trips.com Ltd. United Kingdom, 5 London Road, London SW17 9JR, Registred no.: 07670843
Biuro w Polsce: +48 33 813-90-00, +48 509 878 000
www.24trips.com e-mail: poland@24trips.com