wybierz język:
pl en de ru gr sk nl fr uk hu hr es ua it ro zh ar bg da cs lv ja
 
 
 Strona główna   Obiekty   Opinie   Przewodniki   Foto galerie   Kalendarz   Dyskusje   Wiadomości   
                 
Wiadomości
System SARTweb free
Data: 18/01/2013, 13:10
System rezerwacji SARTweb, informuje, że lista promocyjna Organizatorów Turystyki została zakończona i system SARTweb od 1 lipca 2012 jest płatny 50 zł miesięcznie. Jednak są ścieżki lojalnościowe, dzięki którym system rezerwacji SARTweb dalej może być bezpłatny. 1 ścieżka Mam portal turystyczny i nie płacę abonamentu za system SARTweb lub mam eksport danych 2 ścieżka Jestem Organizatorem Turystyki i nie płacę abonamentu jako agencja za system SARTweb 3 ścieżka Robię obrót miesięczny 6000 zł !!!! 4 ścieżka Robię 6 rezerwacji w miesiącu 5 ścieżka Przystępuję do akcji "szyba" i mam gwarancję bezpłatnego abonamentu SARTweb 6 miesięcy prowadziliśmy akcję informacyjną i promocyjną. Na wielu stronach systemu rezerwacji, wiele maili i komunikatów wyszło do Agencji Turystycznych. Dzwoniliśmy i informowaliśmy pracowników Agencji Turystycznej, o tym, że lista promocyjna Organizatorów jest zakończona. Po 6 miesiącach akcji informacyjnej podsumowaliśmy punkty i je konwertowaliśmy zgodnie z umową na abonamenty systemu SARTweb, a w przypadku braku wyników w sprzedaży na faktury za utrzymanie abonamentu systemu SARTweb. Faktury nie zostały wystawione wcześniej, ponieważ był okres abolicji, i każda agencja turystyczna, która wzięła udział w akcji "szyba" miała abonament wstecz anulowany, nawet za poprzednie miesiące. Akcję zakończyliśmy 31 grudnia 2012. Jedynym powodem tak długiego okresu rozliczeniowego była działalność w celu wykazania naszej rzetelności, gry fair play i możliwości opieszałości ze strony Agencji Turystycznej. Ale fakty są takie, że nieprzystąpienie do akcji lub ścieżki związane jest z płatnością - abonamentem dostępu do systemu rezerwacji SARTweb. Prosimy Agencje Turystyczne o przystąpienie do systemu lojalnościowego i udziału w akcji "szyba", który gwarantuje bezpłatny dostęp do systemu SARTweb. Prosimy o nie flustrowanie się. Jesteśmy otwarci na negocjacje i działania, które zadowolą wszystkie strony. http://www.sartweb.pl
źródło: Dariusz Cieśla
 
Opłata za system SART 50 zł netto lub udział w akcji „szyba”
Data: 17/01/2013, 21:20
Kwota za system obejmuje: dostęp do wszystkich organizatorów turystyki SART, wyszukiwarkę http://twoj-login.sart.net.pl za kwotę 50 zł netto. Porównywalne rozwiązania na rynku turystycznym kosztują dwukrotnie więcej. Jednocześnie lojalnie SARTweb umożliwia gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu SARTweb pod warunkiem reklamy na witrynie agencji turystycznej organizatorów z systemu rezerwacji SARTweb i zdaniem naszej firmy jest to uczciwe podejście do tematu, gwarantujące rozwój wszystkim stronom, zmniejszając jednocześnie koszty i zwiększające sprzedaż wszystkich stron przedsięwzięcia, a w szczególności agencji turystycznej, która otrzymuje prowizję agencyjną za sprzedaż ofert turystycznych oraz punkty lojalnościowe, które można wymieniać na cenne nagrody: http://www.agentcard.pl/pages/nagrody Ustalmy porównywalne rozwiązania i ceny tych porównywalnych usług, w szczególności biorąc pod uwagę rynek polski i rynek światowy. Takie porównanie przydałoby się, aby móc oszacować wiarygodność i wartość naszej oferty, aby móc porównać działania lojalnościowe - czyli możliwość całkowicie bezpłatnego korzystania z takich możliwości przy warunku brania udziału w akcji "szyba". Poważne i rzetelne podejście do tematu współpracy, z nowymi możliwościami i akcjami promocyjnymi, bez ukrytych i zamaskowanych działań. Jednakże część agencji turystycznych nie skorzystała z akcji "szyba" podejmując koszty korzystania z systemu SARTweb zgodnie z zawartą umową współpracy. Porównanie, proponujemy zakład i porównanie zrobić przy udziale biegłego do spraw informatyki, który oceni wartość tej usługi na rynku, biorąc za i przeciw. Prosimy o maila do naszego biura w celu zawarcia umowy zakładu. Naszym zdaniem usługa jest warta rynkowo dwukrotnie więcej, jednak ze względu na to, że cena usługi determinuje powszechny dostęp, uważamy, że kwota 50 zł netto jest kwotą bardzo konkurencyjną na rynku wyszukiwarek i portali turystycznych i umożliwia korzystanie wszystkim biurom z tej usługi. Wprowadzona akcja "szyba" umożliwia całkowicie bezpłatne korzystanie z tej usługi. Twoja strona i wyszukiwarka SART: http://twoj-login.sart.net.pl Na liście promocyjnej nie ma żadnego Organizatora Turystyki, ponieważ lista obejmowała wyłącznie promocję do końca czerwca 2012 roku. Po tym okresie zakończyliśmy kampanię promocyjną, umożliwiając udział w akcji "szyba" gwarantującej bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SART: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Wprowadzenie opłaty gwarantowała umowa już od 2007 roku, jednakże zarząd systemu rezerwacji SARTweb zagwarantował lojalnym agentom turystyki dostęp do systemu rezerwacji bezpłatnie, tym agencjom, które biorą udział w akcji "szyba" - uczciwie i rzetelnie. Aby nie płacić abonamentu SART wystarczyło zarejestrować się w systemie lojalnościowym http://www.agentcard.pl i wziąć udział w akcji szyba http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Dzięki wprowadzeniu takiej możliwości Agenci zyskują gwarancję bezpłatnego abonamentu. Wprowadzenie tej funkcjonalności umożliwiło skuteczną reklamę dla małych i średnich organizatorów turystyki, którzy znacznie ucierpieli na upadku biur podróży, a agencje reklamowały wyłącznie kilka marek organizatorów z górnej półki, pomijając biura średnie i małe. Akcja lojalnościowa trwa. Każdy agent przystępujący do akcji szyba ma gwarancję bezpłatnego abonamentu SART. Od 1 lipca 2013 system SART jest płatny i każda agencja turystyczna została o tym fakcie poinformowana. Po miesiącu otrzymali Państwo informację o tym, jaki jest bilans rozliczeń oraz możliwość zmiany systemu rozliczeniowego. I tak co miesiąc informowaliśmy o tym fakcie. Pełna abolicja. Jeśli agencja turystyczna przystąpiła w grudniu do systemu lojalnościowego i akcji "szyba" - abonamenty wstecz zostały wszystkie anulowane. I tak samo w tym miesiącu w styczniu dla uczestników akcji "szyba" abonament zostanie anulowany. Oczywiście, jak Agencja Turystyczna nie chce płacić faktury, to jest możliwość zmiany systemu rozliczeniowego, w obecnym stanie. Jeśli Agencja Turystyczna udowodni, że nie postąpiliśmy fair play i ma podstawy do dalszych działań lojalnościowych to jesteśmy bardzo otwarci na wszelkie formy dalszej współpracy, rozliczeń i płatności. Jednakże w obecnym stanie wiedzy, świadomości, odpowiedzialności i rzetelności zrobiliśmy wszystko, co było w naszej mocy. Jeśli wybór rozliczenia okazał się niekorzystny i faktura za usługi nie satysfakcjonuje Państwa, trzeba to przedyskutować i znaleźć sensowne rozwiązanie, które będzie zadawało trzy strony: Agencję Turystyczną, Organizatora Turystyki i system rezerwacji SARTweb. Natomiast nie zadowala nas jednostronna niechęć i brak chęci znalezienia sensownego rozwiązania, o które zabiegamy u Agencji Turystycznych od miesięcy. Jeśli otrzymali Państwo fakturę za abonament systemu SARTWeb, proszę złożyć wyjaśnienia na piśmie, że wzięli Państwo udział w akcji "szyba" i Zarząd Spółki SARTweb rozpatrzy Wasze stanowisko pozytywnie, o ile faktycznie udowodnią Państwo dobrą wolę i udział w systemie lojalnościowym. Umowy dotyczące abonamentu za usługi SARTWEB dla agencji turystycznych nie są jednolite, ponieważ były zawierane w czasie od 2005 roku do 2012. Aktualna umowa znajduje się na stronie internetowej: http://www.sartweb.pl/docs/umowa_abonamentu_dla_uzytkownika_SART_WEB.pdf Można wypowiedzieć aktualną umowę i zawrzeć nową - ujednoliconą Większość umów zawiera informację o tym, że system będzie bezpłatny od 2006, 2007 roku, a po tym okresie może zmienić się. Jednocześnie prawo do abonamentu 0 zł, ma miejsce tylko w przypadku listy promocyjnej Organizatorów Turystyki SART, która 30 czerwca 2012 została zakończona. Po tym okresie wszyscy agenci byli zobowiązani do zapłaty abonamentu. Informacja o płatności za system SARTweb – abonamencie została wysłana do Agencji Turystycznych kilkakrotnie. Co miesiąc Agencja Turystyczna otrzymywała raport miesięczny i stan konta ze wszelkimi pozostałymi informacjami. Wprowadzono dodatkowe usługi, w tym wyszukiwarkę dla agenta: http://twoj-login.sart.net.pl Jednocześnie wprowadziliśmy system lojalnościowy, aby agencje turystyczne, które chcą mieć gwarancję bezpłatnego dostępu do systemu rezerwacji SARTweb uczestniczą w akcji "szyba" i mają abonament za system rezerwacji SARTweb anulowany. Akcja "szyba" została wprowadzona w związku ze zmową agencji turystycznych, które reklamowały w okresie maj – czerwiec 2012 tylko kilka największych Organizatorów Turystyki, naruszając umowy agencyjne ze średnimi i małymi Organizatorami Turystyki - dotyczącymi rzetelnej informacji i reklamy ofert małych i średnich Organizatorów Turystyki w miejscu prowadzenia działalności Agencji Turystycznej. Za udział w akcji "szyba", czyli wywieszeniu 6 ofert Organizatorów Turystyki SART, system rezerwacji SARTweb jest w stanie - zagwarantować bezpłatny dostęp do systemu rezerwacji SARTweb – całkowicie anulować abonament miesięczny. Jednocześnie Klienci mają dostęp do szerszej oferty i są informowani o atrakcyjnych ofertach małych i średnich Organizatorów Turystyki. Mając na uwadze przyszłość małych i średnich Organizatorów Turystyki oraz przyszłość Agencji Turystycznych, które nieświadomie lub w zmowie, ograniczając dostęp do informacji i reklamy małych i średnich Organizatorów Turystyki doprowadzają do zaniku warstwy średnich Organizatorów Turystyki i ogromnej przewagi kilku największych Organizatorów Turystyki. Oczywiście te działania są niekorzystne dla Klientów, a w przyszłości dla Agencji Turystycznych, które nie będą potrzebne znanym i dużym markom turystycznym. Duże marki turystyczne tworząc własną sieć przedstawicielstw i doprowadzą do zaniku sieci małych biur agencyjnych. Jest bardzo mało czasu, aby odwrócić ten niekorzystny proces, ale fakty są takie i mając świadomość tego procesu system rezerwacji SARTweb zaproponował innowacyjne rozwiązanie - akcja "szyba", która umożliwi dostęp do szerszej informacji o średnich i małych Organizatorach Turystyki.
źródło: Dariusz Cieśla
 
Przystąpienia agencji do systemu lojalnościowego
Data: 17/01/2013, 21:20
Przystąpienie do systemu lojalnościowego umożliwia zbieranie punktów i wymianę ich na nagrody. Elementem programu lojalnościowego jest również akcja "szyba" i Państwo jako Agencje Turystyczne decydują o tym, czy Chcecie do tej akcji przystąpić i mieć gwarancję bezpłatnego abonamentu, lub szacują Państwo dużą sprzedaż i wiedzą, że punkty lojalnościowe umożliwią pokrycie abonamentu i umożliwią uzyskanie dodatkowych pożytków w postaci nagród. O akcji "szyba można poczytać na stronie internetowej: http://www. agentcard. pl/pages/akcja-szyba Natomiast lista nagród dostępna jest na stronie: http://www.agentcard.pl/pages/nagrody
źródło: Dariusz Cieśla
 
Akcja abolicji SART trwała do 31 grudnia 2012
Data: 17/01/2013, 21:10
Akcja abolicji - możliwości innych rozwiązań i działań zmierzających do lojalnego rozwiązania trwała od lipca do końca grudnia, czyli 6 miesięcy. W tym okresie wiele biur podróży skorzystało z akcji "szyba" i ma gwarancję bezpłatnego abonamentu. Niestety część agencji turystycznych nie skorzystało z tej promocji świadomie. Jednakże prosimy o pisemne informacje, o tym, że informacja o akcji „szyba” nie dotarła, że nie funkcjonowała poczta elektroniczna, że nie zadzwonił SART z propozycją akcji "szyba", że nie doszedł SMS o akcji "szyba" - wszystkie takie wnioski pisemne rozpatrzymy indywidualnie. Jednakże ta akcja zmierza do aktywnej promocji organizatorów turystyki, do zwiększenia możliwości agencji turystycznych, aby zwiększyły swoją sprzedaż. GWÓŹDŹ DO TRUMNY ZOSTAŁ JUŻ WBITY W POŁOWIE ROKU, gdy działalność agencji turystycznej zamknęło ponad 800 podmiotów lub przepadło bez wieści. Porównywanie działań SART do akcji książek internetowych za 900 EUR jest niestosowne i nie ma logicznego związku. Co ciekawe nawiązuje do tego, że akcja ta jest oszukańcza. Nic podobnego, każdy agent ma prawo wyboru - reklamować 6 ofert organizatorów SARTweb mieć dostęp do systemu całkowicie bezpłatnie lub płacić abonament miesięczny. Nasz cel to promocja i ochrona interesów Organizatorów Turystyki pracujących w systemie SART i lojalnych Agencji Turystycznych. Dlatego warto przedstawić swoje argumenty i propozycje w sposób jasny i otwarty - agent turystyczny jest lojalny i promuje oferty turystyczne organizatorów i sprzedaje aktywnie - jest droga porozumienia i punktów lojalnościowych, które umożliwią uczciwe i rzetelne rozliczenie i pakt o współpracy, który przyniesie wszystkim stronom pożytki i rozwój. Mamy nadzieję, że złowieszcze hasła nie potwierdzą się, bo to oznacza koniec sieci agencyjnej i koniec małych i średnich organizatorów turystyki w Polsce i dominację wyłącznie zagranicznych podmiotów turystycznych, a tego chyba nikt z nas nie chce. Jesteśmy już poważnymi ludźmi i wiemy, co chcemy. Drzemie w nas patriotyzm i nadzieja oraz chęć osiągania dobrych celów.
źródło: Dariusz Cieśla
 
Katalog 2013 – Biuro Podróży Marco
Data: 12/01/2013, 14:20
Najprościej i najłatwiej, pełna oferta na jednej stronie internetowej: Wczytaj poniższy link w swojej przeglądarce internetowej: http://sart.net.pl/#!operator=2789;data1=2013-01-13;groupby=1;results=100;
Czytaj całą wiadomość >>
źródło: Dariusz Cieśla
 
SART obniża koszty biur podróży
Data: 11/01/2013, 16:10
System rezerwacji SART umożliwia obniżanie kosztów. W 2013 roku wprowadziliśmy usługę utrzymania domen internetowych *.pl w cenie netto 45 zł. Oferta jest aktualna dla współpracujących biur podróży, które przeniosą utrzymanie domeny w naszej firmie. Hosting może być utrzymywany u dowolnego dostawcy usług internetu. To jest kolejny krok w grupowaniu usług i negocjacji najniższych cen na rynku za utrzymanie domeny internetowej. W 2012 roku system rezerwacji SARTWEB wprowadził bezpłatne połączenia pomiędzy biurami podróży. Karty telefoniczne oraz telefony smartfon SAMSUNG można zamawiać poprzez stronę internetową http://www.agentcard.pl
źródło: Dariusz Cieśla
 
SART zwiększa sprzedaż bez abonamentu
Data: 10/01/2013, 17:30
System rezerwacji SART, zwiększa sprzedaż. Jesteś Organizatorem Turystyki? Chcesz zwiększyć sprzedaż dołącz swoją jedną ofertę całkowicie bezpłatnie, a my zajmiemy się promocją i sprzedażą za prowizję !!! Korzystaj z dobrych narzędzi sprzedaży, bez inwestycji. Płacisz tylko za wyniki sprzedaży. 0 zł opłaty instalacyjnej 0 zł abonamentu % prowizji negocjowany
źródło: Dariusz Cieśla
 
Promocja pizza ze STUDENT TRAVEL
Data: 10/01/2013, 13:40
Do systemu rezerwacji SART, dołączył nowy organizator STUDENT TRAVEL. System rezerwacji SARTWEB przygotował dla Państwa, agencji turystycznych specjalną promocję, w której za każdą rezerwację on-line otrzymuję Państwo w punktach nagrodę - pizza. Wystarczy już 1 rezerwacja, aby otrzymać małą pizzę. Limit nagród w systemie lojalnościowym: 50 pizzy !!! Dołączcie Państwo - do systemu lojalnościowego, reklamujcie touroperatorów na szybie - witrynie reklamowej. Reklama na witrynie - to gwarancja - bezpłatnego abonamentu SART - bez osiągania wyników w sprzedaży. OFERTA SPECJALNA - DLA STUDENTÓW - LUDZI MŁODYCH Ferie Francja - Risoul + Vars - 180 km tras 10 dni ! Apartamenty 3*** http://www.travelbook.pl/offer_2_18611.html
źródło: Dariusz Cieśla
 
Nawiążemy współpracę z touroperatorami
Data: 09/01/2013, 11:00
System rezerwacji SART nawiąże współpracę z touroperatorami w celu sprzedaży, promocji ofert turystycznych, które nie są obecnie dostępne w systemie sprzedaży online SART http://www.sart.net.pl System posiada ponad 1200 aktywnie współpracujących agencji turystycznych, kilkaset własnych portali turystycznych, kilkadziesiąt współpracujących portali informacyjnych oraz prowadzi aktywny marketing bezpośredni do klientów indywidualnych i grup. Współpracujący touroperatorzy mają reklamę i dostęp do systemu SART, natomiast SART pobiera prowizję za każdą dokonaną transakcję online, czyli za usługę informatyczną w określonej kwocie lub wartości procentowej usługi. Współpraca ta jest najtańszą i najłatwiejszą formą rozwoju Organizatora Turystyki na rynku polskim. Skuteczność rozwiązania jest bardzo duża i umożliwia skokowy rozwój Organizatora Turystyki bez konieczności dużych inwestycji. W ciągu 15 minut można dołączyć ofertę turystyczną i być dostępnym na rynku turystycznym w kilku tysiącach miejsc. Wysłanie jednego newslettera do branży turystycznej umożliwia pozyskanie profesjonalnej sieci agencyjnej.
źródło: Dariusz Cieśla
 
Duplicate content a pozycjonowanie google
Data: 29/04/2010, 18:10

Wyszukiwarka google pozycjonując uwzględnia duplicate content,
dlatego zachęcamy Państwa do ewolucji w stronach i zaangażowanie w celu urozmaicenia contentu.
Porównania dupliacate code można wykonać w serwisie:
http://www.duplicatecontent.net/
Dla przykładu porównanie serwisu: www.travelbook.pl i serwisu www.turystyka.net
Zgodnie określa się, że obecny algorytm pozycjonowania wykrywa, że strony turystyczne posiadają
ten sam content i nie jest to przeszkodą, o ile procent podobieństw nie jest bliski 90%.
Zobacz i porównaj różne serwisy
Mam nadzieję, że nasze rozwiązanie jest w tym względzie dobrze rozwiązane.
Oczywiście nie jest przeszkodą, jeśli jest więcej domen o zbliżonym content pod różnymi domenami.

źródło: sartweb.pl
 
    Poprzednia >> 
Archiwum
maj 2018 (6)
luty 2018 (2)
styczeń 2018 (1)
wrzesień 2017 (2)
lipiec 2017 (3)
marzec 2017 (2)
luty 2017 (3)
styczeń 2017 (1)
listopad 2016 (3)
październik 2016 (1)
wrzesień 2016 (2)
sierpień 2016 (1)
lipiec 2016 (1)
maj 2016 (1)
kwiecień 2016 (5)
luty 2016 (2)
styczeń 2016 (3)
grudzień 2015 (1)
listopad 2015 (2)
październik 2015 (1)
wrzesień 2015 (5)
luty 2015 (2)
grudzień 2014 (1)
październik 2014 (1)
wrzesień 2014 (6)
sierpień 2014 (2)
maj 2014 (3)
kwiecień 2014 (4)
marzec 2014 (1)
luty 2014 (2)
styczeń 2014 (4)
grudzień 2013 (5)
listopad 2013 (2)
październik 2013 (1)
wrzesień 2013 (3)
sierpień 2013 (2)
lipiec 2013 (3)
czerwiec 2013 (1)
maj 2013 (2)
kwiecień 2013 (1)
marzec 2013 (1)
luty 2013 (3)
styczeń 2013 (20)
grudzień 2012 (1)
październik 2012 (8)
wrzesień 2012 (3)
sierpień 2012 (3)
lipiec 2012 (2)
czerwiec 2012 (7)
maj 2012 (19)
kwiecień 2012 (11)
marzec 2012 (1)
luty 2012 (4)
styczeń 2012 (1)
grudzień 2011 (1)
październik 2011 (6)
sierpień 2011 (16)
lipiec 2011 (7)
czerwiec 2011 (8)
marzec 2011 (16)
listopad 2010 (5)
październik 2010 (6)
kwiecień 2010 (2)
luty 2010 (11)
styczeń 2010 (1)
listopad 2009 (4)
sierpień 2009 (4)
   
Kategorie
abcturystyka (1)
ABC biura podróży (4)
ABC naszym zdaniem (4)
agroturystyka (3)
analizy rynkowe i badania (2)
biura podróży (76)
galerie i wystawy (4)
gastronomia (6)
gdzienadmorze (1)
gdzienadmorze nowości (3)
góry (4)
hotele (11)
imprezy (21)
Komunikaty MSZ (1)
konferencje, seminaria (5)
konkursy (3)
kraje-atrakcje (1)
kultura i sztuka (6)
linie lotnicze (3)
loyaltysystem (8)
Nocny Bus (1)
podróżnicy (2)
prawo i podatki (20)
przewodnicy i piloci (7)
przewoźnicy (14)
przyroda (2)
sanepid (1)
serwis dla narciarzy (15)
study tour (2)
systemy rezerwacji (11)
szkolenia (1)
ŚIT - komunikaty i wydarzenia (21)
ŚIT - kursy i szkolenia (3)
ŚIT - nagrody i wyróżnienia województwa (8)
ŚIT - nasze opinie i stanowiska (5)
ŚIT - zaproszenia, study tour (5)
ŚIT - z życia Izby (9)
targi (8)
turystyka przyjazdowa (6)
warto zobaczyć (2)
wiadomości z gminy (3)
workshopy (5)
Wszystko o systemie SART (16)
zaproszenia (8)
ze świata (9)
z kraju (13)
 (101)
Imie:
Nazwisko
Email
Telefon
Miejscowosc
Kategorie:
abcturystyka
ABC biura podróży
ABC naszym zdaniem
agentcard
agroturystyka
analizy rynkowe i badania
archeologia
biura podróży
ekologia
galerie i wystawy
gastronomia
gdzienadmorze
gdzienadmorze nowości
geografia
góry
hotele
imprezy
Komunikaty MSZ
konferencje, seminaria
konkursy
kraje-atrakcje
kultura i sztuka
LGD
linie lotnicze
loyaltysystem
MSZ - info
National Geographic Channel
Nocny Bus
podróżnicy
polonia
praca
prawo i podatki
przewodnicy i piloci
przewoźnicy
przyroda
sanepid
SART Cykl 2
serwis dla narciarzy
sport
study tour
systemy rezerwacji
szkolenia
ŚIT - komunikaty i wydarzenia
ŚIT - kursy i szkolenia
ŚIT - nagrody i wyróżnienia województwa
ŚIT - nasze opinie i stanowiska
ŚIT - zaproszenia, study tour
ŚIT - z życia Izby
targi
turystyka przyjazdowa
warto zobaczyć
wiadomości z gminy
workshopy
Wszystko o systemie SART
zaproszenia
zdrowie
ze świata
z kraju


Aktualnie serwis posiada 12640 zarejestrowanych obiektów, z czego 2189 posiada uzupełniony opis.
24trips.com Ltd. United Kingdom, 5 London Road, London SW17 9JR, Registred no.: 07670843
Biuro w Polsce: +48 33 813-90-00, +48 509 878 000
www.24trips.com e-mail: poland@24trips.com